
Sinds een aantal maanden ontvangt Franciscus meldingen van verwijzers die incidenteel problemen hebben met het versturen van verwijzingen.
Het gaat dan om een enkele patiënt waarbij het niet lukt de verwijzing te versturen. Het blijkt dat sinds de e-mailadressen van patiënten in de ZorgDomein verwijzingen worden meegestuurd, er in sommige gevallen een fout optreedt bij verwijzen. Dit komt alléén voor wanneer de desbetreffende patiënt in het ziekenhuis EPD géén telefoonnummer genoteerd heeft staan. Deze bug wordt naar verwachting medio juli opgelost door de leverancier van ons EPD.
Tot die tijd willen we u vragen om, indien u een foutmelding krijgt tijdens het verwijzen, te kiezen voor de optie ‘verwijs als nieuwe patiënt’. Op deze manier wordt er een nieuwe inschrijving voor de patiënt gemaakt, die nadien gekoppeld wordt aan de bestaande inschrijving. Mocht dit onverhoopt ook niet lukken, neem dan contact op met de afdeling Transmurale Samenwerking, dan kijken we graag direct met u mee. U kunt bellen met 010-8934730.